16 Temmuz 2016 Cumartesi

özlü söz

insanların hayata ve diğer insanlara yeterince uzun baktığında olayları doğru çözümleyebildiğini görüyorum.. ve sanıyorum bunu sadece ben görmüyorum.. bunu sen ve siz de görüyorsunuz.. içini gördüğünüz şeyleri yaşamak ya da yaşamamak tercihi ise zekadan biraz farklı bir şey ile açıklanabiliyor..

defalarca duyduğun şeyler var.. muhtemelen defalarca duyduğun için doğru olmaları bekleniyor..

1. dünyaya bir kez geliyorsun.. yaşa... ( tamam farkındayım, nerdeyse 40 oldum... iyi de o da dünyaya bir kez geliyor... bunu düşünmesi gereken sadece ben miyim )
2. insanlar değişmez.. bir şeyi bir kez yapan yine yapar.. ( gerçekten mi.. yani bununla ilgili henüz doğrulayabildiğim bir yargım yok.. akıllanmak var, keşke var, özlem var, .. eh adamın da bir beyni var... )
3. can çıkar huy çıkmaz.. ( bu üstekinin "rephrase" hali, o yüzden tekrarlamayacağım )
4. insan dünyada hep diğer yarısnı arar.. bir tek insan ancak sana gerçekten kendini iyi hissettirir, bir kez aşık olunur... ( peki, ya sonra? bulununca? )

Uzar gider liste... ama gitmesin. .dursun.

Çünkü...

Kalp içinde biraz kemik olan bir organ olsaydı, belki kırıldığında kendi kendine bıraksan da kaynardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder