30 Temmuz 2016 Cumartesi

Market Şiiri (msi)

Şiir sevmem.. 
Aynı şeyi senin için söyleyemem.


Domatesler ile patlıcanların arasındaydım... Saat 12.46 imiş, sonradan baktım
Hava sıcak olmalı; Temmuz ne de olsa...
Zaten sen her şeyi Temmuz'da yaparsın,
Şaşırmadım.

İnsanlar vardı etrafımda... Domates ve diğerlerinin arasında...
Saatine bakanlar vardı benden farklı olarak.
Sen onlarca mesajı ard arda yollarken bana,
Anonslar yapılıyordu reyonlarda.. ( bu kafiye çok tatlı oldu, evet )

Sen gitmek üzereydin.
Sen bir Temmuz'u daha benim takvimimden silmek üzereydin.

Bir insan bir domatesi elinde en fazla ne kadar tutarsa o kadar tuttum.
Bir insan birçok insan arasında ne kadar sessiz kalabilirse o kadar kısıldım..
Aldığım ne varsa bıraktım... domateslerden hızla uzaklaştım
Ama aynı şeyi sana yapamadım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder